مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۲ مدال طلای نوزدهمین دوره رقابت‌های ملی مهارت در رشته نقاشی و صافکاری خودرو به یاسین ریگی و بلال براهویی مجرد از این استان اختصاص یافت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  جلیل شهریاری  مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان  گفت: چهار نفر شرکت کننده از سیستان و بلوچستان در نوزدهمین دوره رقابت‌های ملی مهارت که به صورت متمرکز در چند استان برگزار شد شرکت کردند که در رشته صافکاری و نقاشی خودرو مدال طلا، در رشته جواهرسازی کسب دیپلم افتخار و در رشته تعمیر موتور‌های دیزلی رتبه چهارم و دیپلم افتخار کسب کردند.

وی گفت: امیدواریم با برگزاری ارود‌های آماده سازی مناسب شاهد افتخار آفرینی دیگر جوانان استان سیستان و بلوچستان در رقابت‌های جهانی ملی مهارت باشیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان ضمن تبریک این موفقیت‌ها به مجموعه کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای و مردم استان، شرکای مهارتی، رقابت کنندگان و خانواده‌های آنان گفت: این افتخارات ملی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها با تلاش جوانان مهارت آموخته و نخبه استان کسب شده که با برنامه‌ریزی منسجم و توسعه ظرفیت‌ها و کسب افتخارات بیشتر در سال‌های آینده، امسال تمامی امکانات مهارتی برای رقابت کنندگان مهیا می‌شود.

وی گفت: اشاعه فرهنگ مهارت آموزی، توسعه و ترویج گفتمان مهارت در بین جوانان، ارتقای سطح استاندارد سرفصل‌های آموزشی و ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای از دیگر اهداف برگزاری رقابت ملی مهارت است.

شهریاری گفت: افراد برتر این رقابت به مرحله بین المللی رقابت‌های جهانی مهارت صعود کرده و مهر ۱۴۰۱ پس از حضور در ادو‌های تیم ملی به شانگ‌های چین اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار