مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با صدور پیامی ۱۲ آذر مصادف با ۳ دسامبر روز جهانی معلولان را گرامی داشت.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با صدور پیامی ۱۲ آذر مصادف با ۳ دسامبر روز جهانی معلولان را گرامی داشت.

 متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
گاهی داشتن باور‌های استوار و ایمان به موفقیت از داشتن دست یا پا برای رسیدن به پیروزی مهمتر است. روزجهانی معلولین فرصت ارزشمندی برای تمرکز بر فعالیت‌های موثر در راستای اجتماعی کردن و جامعه پذیری دانش آموزان با نیاز‌های ویژه و بهره برداری از همه ظرفیت‌های موجود در نهاد‌های دولتی و غیردولتی در راستای بهبود و ارتقای کمی وکیفی خدمات آموزشی، پرورشی وتوانبخشی به این دانش آموزان وخانواده‌های آن‌ها و تجلیل از زحمات همکاران شاغل در آموزش وپرورش استثنایی است.

ارتقاء رشد اذهان عمومی درباره مسائل مربوط به معلولیت‌های مختلف، افزایش آگاهی عموم جامعه نسبت به شرایط معلولان، ارتقای سطح توانمندی افراد دارای معلولیت، شناسایی افراد با مهارت بالا، افزایش مشارکت اجتماعی و اعتماد به نفس، آگاه سازی جامعه در خصوص توانمندی افراد دارای معلولیت و تأکید بر حقوق مشخص اجتماعی افراد با نیاز ویژه از جمله اهداف نامگذاری روز جهانی معلولان است.

اینجانب با تبریک این روز به همه معلولین و خانواده‌های محترم آنان، توفیقات این عزیزان را در عرصه‌های مختلف خواستار و توفیق خدمتگزاری به این بزرگواران را از بارگاه حق تعالی مسالت می‌کنم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار