معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با گذشت یکسال از اجرای طرح "برق امید" در این استان یک میلیون و ۳۰۰ هزار صورتحساب برق با تخفیف ۱۰۰ درصدی در این استان صادر شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  بهمن محجوبی اصیل  معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از این میزان صورتحساب صادر شده حدود ۷۳۲ هزار در حوزه برق روستایی و حدود ۴۹۷ هزار در حوزه برق شهری است.

وی گفت: در طرح "برق امید" مشترکان برق به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف تقسیم می‌شوند.

وی گقت: از مجموع صورتحساب برق صادر شده تاکنون، ۲ میلیون و ۵۲۵ هزار صورتحساب در دسته مشترکین خوش مصرف و ۲ میلیون و ۶۱۸ هزار صورتحساب در دسته مشترکین پر مصرف بوده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۸۸۰ هزار مشترک برق در استان وجود دارد که ۸۴ درصد مشترکان در حوزه خانگی و تجاری، سه درصد عمومی، یک و نیم درصد کشاورزی، سه دهم درصد صنعتی و ۱۲ درصد سایر موارد هستند.

محجوبی گفت: علاوه بر میزان مصرف برق، اقلیم هم در محاسبه قبوض برق تاثیرگذار است .

وی گفت: بر این اساس شهرستان‌های هر استان‌ به مناطق عادی و مناطق گرمسیری یک، دو، سه و چهار تقسیم می شوند.

محجوبی گفت: الگوی مصرف برای تخفیف ۱۰۰ درصدی صورتحساب برق در مناطق عادی این استان ۸۰ کیلووات ساعت، در مناطق گرمسیری یک، ۴۰۰ کیلووات ساعت، در مناطق گرمسیری سه، ۲۰۰ کیلووات ساعت و در مناطق گرمسیری چهار ۱۵۰ کیلووات ساعت در ماه است.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار