مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: شرکت توزیع برق آمادگی لازم برای استقبال از سرمایه‌گذاری در حوزه برق این استان را دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان ؛ خلیل عوض زاده  مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در نشست با یکی از سرمایه گذاران بخش خصوصی اظهار داشت: صنعت برق فرصت‌های بسیار مهمی برای سرمایه گذاری و توسعه آن دارد.

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان دارای نیرو‌های متخصص و خلاق است و آمادگی لازم جهت همکاری و ایجاد زیر ساخت لازم برای هرگونه سرمایه‌گذاری در این استان را دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به لزوم تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: باید موانع تولید صنعت برق بطور دقیق در استان شناسایی و برطرف شود و زمینه اشتغال پایدار و تولید انبوه فراهم گردد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان از پتانسیل تعداد نیروی جوان زیادی برای اشتغال بویژه برای فعالیت در مراکز صنعتی برخوردار است ایجاد سرمایه گذاری در این منطقه باعث افزایش تولید، رونق اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان می‌شود.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار