مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت:ائمه جمعه نقش مهمی در اشاعه فرهنگ درست مصرف کردن در میان جامعه را دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خلیل عوض زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان  گفت : ائمه جمعه نقش مهمی در شناخت و اشاعه فرهنگ درست مصرف کردن در میان جامعه دارد لذا نیاز است ائمه جماعت شرکت‌های توانیر پل ارتباطی با امامان جمعه هر منطقه باشند و از این ظرفیت مهم بهره‌مند شوند.

خلیل عوض زاده ادامه داد: با توجه به جایگاه ارزشمند علمای شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان این موضوع اهمیت ویژه تری در استان دارد.

وی به ترویج فرهنگ قرآنی، اخلاق اسلامی، تکریم ارباب رجوع، اقامه نماز در شرکت‌های توزیع اشاره کرد و گفت: با ترویج این فرهنگ‌ها علاوه بر خدمت رسانی مطلوب به مردم، بسیاری از لغزش‌های جلوگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به اهمیت تربیت صحیح فرزند، گام‌های مهمی در بخش برگزاری جلسات قرآنی و آموزشی دینی باید برداشته شود.

وی در ادامه به تفاهم نامه شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان و اداره کل آموزش و پرورش این استان اشاره کرد و افزود: با انعقاد این تفاهم نامه میتوان از ظرفیت مهم این بخش در حوزه فرهنگی و مصرف بهینه آب و برق بهره‌مند شد.

، همچنین طی نشستی از احمد کریم کشته و حسن مهدوی امامان جماعت امور توزیع برق شهرستان‌های زاهدان و زابل تقدیر شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار