پیرو انتشار خبری در سایت باشگاه خبرنگاران جوان با عنوان صدور فیش‌های نجومی برق در نیکشهر شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان توضیحاتی ارائه داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان؛ پیرو انتشار خبری با عنوان ((صدور فیش‌های نجومی برق در نیکشهر)) در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان استان توضیحات زیر جهت اطلاع و تنویر افکار عمومی ارسال می‌ شود.

به اطلاع مردم شریف شهرستان نیکشهر می‌رساند:

شهرستان نیکشهر در طول سال از ۹ ماه تعرفه نوع «گرمسیری ۱ و ۳» برخوردار بوده که ۶ ماه از سال طی ماه‌های اردیبهشت تا پایان مهرماه از تعرفه نوع «گرمسیری ۱» که ارزانترین نوع تعرفه برق کشور است، و همچنین، در فروردین، آبان و آذر ماه از تعرفه نوع «گرمسیری ۳» برخوردارند.

از این رو، مشترکین محترم برق شهرستان نیکشهر صرف نظر از اینکه ۹ ماه از سال را از تعرفه گرمسیری استفاده می‌کنند، ضروری است که در سایر ماه‌های باقیمانده از سال که با نرخ تعرفه عادی محاسبه می‌شود، راهکار‌های مدیریت مصرف و صرفه جویی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا ضمن قرار گرفتن در دسته مشترکین کم مصرف و خوش مصرف، شامل تخفیف‌های طرح ملی برق امید شوند.

 بیش از ۷۵ درصد مشترکین هم استانی در دسته مشترکین کم مصرف و خوش مصرف قرار دارند و می‌تواند با قرار گرفتن در دسته مشترکین کم مصرف از تخفیف ۱۰۰ درصدی در صورتحساب برق بهره‌مند شوند.

در پایان، و نظر به دغدغه‌های مطرح شده توسط اعضای محترم شورای اسلامی شهر بنت، در تاریخ ۲۹ فروردین ماه /روز جاری/ به همراه بخشدار و اعضای شورای شهر بازدید میدانی صورت گرفته و در بررسی تعدادی از اشتراک‌هایی که درخواست رسیدگی داشتند، مصرف بالا و عدم رعایت الگوی مصرف برق در تمامی موارد، دلیل صدور صورتحساب‌های صادره برای ایشان مشخص شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار