ائتلاف سعودی مدعی شد که یک موشک بالستیک متعلق به جنبش انصارالله را رهگیری و منهدم کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، منابع خبری شامگاه دوشنبه از حمله موشکی جنبش انصارالله یمن به ریاض، پایتخت عربستان خبر داده‌اند.

ائتلاف سعودی به فرماندهی عربستان ادعا کرد که پدافند هوایی عربستان موفق شد یک موشک بالستیک متعلق به جنبش انصارالله را در آسمان ریاض، پایتخت این کشور رهگیری و منهدم کند.

هنوز مقامات جنبش انصارالله یمن درباره این حمله موشکی اظهار نظری نکرده اند.

عربستان سعودی طی ۶ سال گذشته با آغاز جنگی علیه ملت یمن، هزاران یمنی را به شهادت رسانده، میلیون‌ها انسان را از خانه‌های خود آواره کرده، موجب قحطی و گرسنگی در بعضی مناطق این کشور شده، بیشتر زیرساخت‌های یمن را منهدم کرده و جنایت‌های جنگی متعددی را مرتکب شده است. 

در همین حال جنبش انصارالله یمن در دفاع از مردم و سرزمین یمن این تجاوزها را بی پاسخ نگذاشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
از ایت طرف میگن یمن نان و اب نداره بخوره و فقیرترین مردم دنیا هستند.
از اونطرف میگن پیشرفته ترین پهپادها و نوشکهای دنیا را میخرن مکه و مدینه را بمباران میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
کی مکه و مدینه رو زد؟ تو از این چیزا سر در نمیاری آمریکایی.
Iran (Islamic Republic of)
کامیار
۰۷:۳۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
اونها موشک های درپیت میفرستن
عربستان هم با تکنولوژی روز دنیا منهدمشون میکنه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۱۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت بر رزمندگان مقاومت اسلامی دلاور مردان مرد شیر دلان یمن مظلوم سرافراز باد یمن مظلوم مقاوم باید تمامی ظلمها و ستمگریهای آل سعودی را که در طی این شش سال جنگ تحمیلی بر سر مردم یمن مظلوم آورده اند با اقتدار و قدرت قصاص کند چشم در برابر چشم سر در برابر سر تخریب در برابر تخریب در 6 سال گذشته آل سعودی جنایتکار خبیث ملعون شیطان صفت اهل جهنم هزاران یمنی را به شهادت رسانده، میلیون‌ها انسان را از خانه‌های خود آواره کرده، موجب قحطی و گرسنگی در بعضی مناطق این کشور شده، بیشتر زیرساخت‌های یمن را منهدم کرده و جنایت‌های جنگی متعددی را مرتکب شده است کودک کشی و نسل کشی بسیار انجام داده اند کوکان و نوجوانان یمنی را ربوده اند و هزاران جرم و جنایات جنگی غیر قابل بخشش و غیر قابل جبران بر سر مردم یمن مظلوم درآورده اند باید مقتدرانه قصاص شوند تا آل سعودی رو به سغوطی بفهمد بیش از این نمی تواند و نباید مردم مظلوم یمن را به خاک خون آتش بکشد و باید تسلیم شود و به زیر کشیده شوند و به زبال دان تاریخ بشری ملعونین جهنم اسفل سافلین انداخته شوند باید به غیر از بین الحرمین مطهر نورانی مکه مکرمه و مدینه منوره هیچ کجای عربستان نباید برای آل سعودی صهیونیستی آمریکایهای جنایتکار ملعونین امن و امان باشد و باید تمامی کاخهایشان روی سرشان خراب شود با شدت و حدت قصاص شوند . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
India
امیر کلانتر
۰۱:۰۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
مقاومت ، شیعیان منطقه و سپاه پاسداران اگر با موشک و پهباد و سلاح سنگین بتوانند به طرف آل یهود عربستان سعودی شلیک کنند و نکنند پیش خدا مسئول هستند و سرشان پایین !٪٪! چرا سپاه قدس چندین موشک نمیزنه آرامکو و آب شیرین کن‌های عربستان را نابود کنه؟؟!! تا شاید آل یهود عربستان سعودی از خلبانهای رژیم صهیونیستی کودک کش سلاخ جنایتکار تروریست که دارند مردم یمن و زیر ساختهای کشور یمن را بمباران می‌کنند بخواهد که از بمباران و موشکباران مردم مسلمان یمن دست بردارند؟!؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
باید به موقع این کارو بکنن که بعدش جنگو ببریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
تو خارج زندگي مي‌كني و براي خودت كيف مي‌كني بعد پيشنهاد جنگ مي‌دي؟؟؟؟ بلند شو بيا اينجا اونوقت بگو بريم عربستان رو بزنيم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
نرسید به هدفش که ایشالا نظامی یا سیاسی بوده. حیف. به هر حال ایول به یمنیا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
الله اکبرررر ماشاءالله بهشون
آخرین اخبار