وزیر انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا اعلام کرد که دولت این کشور تحریم‌هایی را علیه دو فرمانده نظامی انصارالله اعمال کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تله تریدر، جیمز کلورلی، وزیر انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا امروز (پنجشنبه)  اعلام کرد که دولت تحریم‌هایی را علیه  دو فرمانده نظامی انصارالله اعمال کرده است.

جیمز کلورلی، وزیر خاورمیانه و شمال آفریقا با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در ۹ نوامبر ما به توافق بین المللی برای اعمال تحریم‌ها علیه رهبران نظامی انصارالله دست یافتیم.

محمد عبدالکریم الغمری و یوسف المدنی ژنرال‌هایی هستند که به دلیل حضور در جنگ بین نیروهای انصارالله و ائتلاف متجاوز سعودی در سرتاسر یمن، به ویژه در مارب در فهرست تحریم ها قرار گرفتند.

محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز در اظهاراتی بر ادامه عملیات نظامی تا آزادسازی و شکست کامل محاصره یمن تأکید کرد.

محمد البخیتی در توئیتی نوشت: عملیات نظامی ما در داخل و خارج تا آزادسازی آخرین وجب از خاک یمن و شکست محاصره زمینی، دریایی و هوایی با قدرت سلاح ادامه خواهد داشت؛ زیرا ما نه به ضمیر بیدار جهانیان، بلکه به یاری خداوند و قدرت خودمان امید بسته ایم.

او در ادامه افزود: کشور‌های جهان یا باید به خواست یمنی‌ها برای باز پس گرفتن حاکمیت و استقلال کشور خود از راه مسالمت آمیز احترام بگذارند، یا در غیر این صورت آن‌ها (یمنی ها) از راه جنگ اقدام می‌کنند.

گفتنی است روز گذشته «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از حمله موشکی به پادگان‌های نظامی عربستان و مزدوران آن خبر داده بود.

امروز هم جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی چندین بار اقدام به بمباران مناطقی از سه استان یمن از جمله صنعاء، صعده و عمران کردند. بر اساس این گزارش سه استان یمن توسط جنگنده‌های جنایتکاران سعودی هدف حمله قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار