رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سقز از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به صنعتگران و هنرمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، صلاح نصرالهی رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سقز  در دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مشاغل خانگی و به منظور حمایت از تولید و اشتغال در حوزه صنایع‌دستی، ۴ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به صنعت‌گران فعال در این حوزه پرداخت خواهد شد.

او افزود: بیشتر صنعت‌گران صنایع‌دستی سقز در کارگاه‌های انفرادی و به صورت مستقل مشغول فعالیت هستند و حمایت از آن‌ها جزو اولویت‌های این اداره است.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سقز گفت: خوشبختانه در این جلسه مقرر شد ضمن بازدید از کارگاه‌های فعال و واجد شرایط صنایع‌دستی شهرستان، تسهیلات ۱۰۰میلیون ریالی به ۴۵ طرح فعال در حوزه صنایع‌دستی پرداخت شود.

نصرالهی یادآور شد: امیدواریم با حمایت‌های همه جانبه و اعطای تسهیلات بانکی به هنرمندان و صنعت‌گران، برای رشد و توسعه صنایع‌دستی شهرستان در پسا کرونا، گام‌های موثری برداشته شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.