رئیس کل بیمه مرکزی گفت: رسیدگی به تخلفات در شبکه فروش سنتی و استارت آپ ها هیچگونه تفاوتی ندارد.

به گزارش روابط عمومی بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی گفت: رابطه اصلی شبکه فروش با شرکت‌های بیمه است، اما نهادناظر همواره برای رفع مشکلات و شنیدن دیدگاه‌های بازیگران خط مقدم صنعت بیمه آمادگی دارد.


بیشتر بخوانید


رئیس کل بیمه مرکزی گفت: اولویت نهادناظر صنعت بیمه در تدوین آیین نامه‌ها و همچنین بازنگری قوانین بیمه ای، ایفای حقوق و منافع شبکه فروش است.
 
او گفت: تجهیز نمایندگی‌ها و سایر ارکان شبکه فروش به ابزار الکترونیکی و دیجیتالی یک ضرورت است که نهاد ناظر و شرکت‌های بیمه از آن حمایت می‌کنند.
 
رئیس شورای عالی بیمه ادامه داد: رسیدگی به تخلفات در شبکه فروش سنتی و استارت آپ‌ها هیچگونه تفاوتی ندارد و هر خلافی که با حقوق بیمه گران و بیمه گذاران منافات داشته باشد از نظر بیمه مرکزی قابل پیگیری و برخورد است.

سلیمانی از نمایندگان شبکه فروش خواست تا با حساسیت بیشتری در مسیر اعتمادسازی قدم بردارند و مسئولانه از مرحله صدور تا پرداخت خسارت در کنار آنان باشند.

او گفت: وقتی نماینده شبکه فروش در نقش مشاور امین بیمه گذاران ظاهر شود نوعی پایداری شغلی نیز ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۴۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
رصدبیمه مرکزی یعنی چی؟!!
مثلاطبق کدملی افرادخدمات شرکت بیمه سامان وتامین اجتماعی راادغام وجامع ترمیکنندجوری که فردبیمارسریع معالجه وترخیص گردد؟
آخرین اخبار