فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: با برگزاری یک طرح پوششی از ۴۵۹ دانش آموزی که خانواده آن‌ها در زندان هستند حمایت می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر یزد در مراسم آزادی ۱۳ محکوم مالی جرائم غیر عمد با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان گفت: با همت مردم و مسئولین استان اقدام به برگزاری ۴۰ برنامه نموده که برای نمونه می‌توان به ذبح ۴۰۰۰ گوسفند و توزیع گوشت آن بین افراد نیازمند، ایجاد ۴۰۰۰ متر فضای آموزشی، اهدا ۴۰۰۰ واحد خون، کاشت ۴۰۰۰۰ نهال درخت و آزادی ۴۰ زندانی جرائم غیر عمد اشاره نمود که امروز در ادامه برنامه این کنگره شاهد آزادی تعداد ۱۳ مددجو و بازگشت آن‌ها به آغوش جامعه خواهیم بود.

پور شمسی در ادامه از همکاری با انجمن حمایت از زندانیان استان خبر داد و افزود: در نظر داریم تا با برگزاری یک طرح پوششی از ۴۵۹ دانش آموزی که خانواده آن‌ها در زندان هستند حمایت نموده و به آن‌ها و خانواده آن‌ها کمک نماییم.

او ادامه داد: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب حمایت از دانش آموزان و محصلین است، زیرا یکی از تاثیرگذار‌ترین قشر در انقلاب و جنگ تحمیلی همین دانش آموزان بودند تا جایی که از شهدای استان یزد ۱۰۰۰ شهید از دانش آموزان بودند.

اجرای گروه سرود عاشقان ولایت در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی از برنامه‌های اجرا شده در حاشیه مراسم آزادی بود و در پایان آیین نامه آزادی ۱۳ مددجوی محکوم مالی جرایم غیرعمد به آن‌ها اعطا شد.

انتهای پیام /و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار