سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تاکنون ۶۷ درصد از جمعیت شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان علیه کرونا واکسینه شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پژمان عقدک سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان اصفهان گفت: از ابتدای آغاز واکسیناسیون کرونا در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۶ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۶۵۸ دُز واکسن کرونا در اصفهان توزیع شده است.

وی گفت: از این تعداد واکسن سه میلیون و ۶۱۱ هزار و ۶۱۸ نفر دُز اول، سه میلیون و ۱۵ هزار و ۹۱۲ نفر دُز دوم و ۶۸ هزار و ۱۲۸ نفر دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۸۱ درصد از جمعیت استان اصفهان دُز اول و ۶۷ درصد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: باید توجه داشت که هنوز حدود ۹۰۰ هزار نفر در استان اصفهان در برابر کرونا واکسینه نشده‌اند.

وی با اشاره به آمار واکسیناسیون ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۳۳ هزار و ۴۰ دُز واکسن کرونا در این بازه زمانی تزریق شده است که ۱۳ هزار و ۲۳۰ نفر دُز اول، ۱۴ هزار و ۷۶۱ نفر دُز دوم و پنج هزار و ۴۹ نفر دُز سوم را دریافت کرده‌اند.

عقدک گفت: در حال حاضر ۴۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا و ۷۲ مرکز غیر تجمیعی در اصفهان نسبت به واکسیناسیون شهروندان اقدام می‌کنند.


منبع:مهر

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.