رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران گفت: اجرای کامل طرح‌های تملک پذیر طباطبایی پور و حمید زمان بر است.

سرهنگ مصطفی زینی‌وند رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در خصوص طرح یک طرفه شدن خیابان شهرداری حدفاصل میدان تجریش تا میدان قدس، با توجه به تمرکز بر روی مراکز پرمخاطب و وجود بافت تاریخی فرهنگی و گردشگری در محدوده میدان تجریش، همه این‌ها موجب شده حجم تردد بسیار زیاد شود به طوری که در برخی از ساعات ما شاهد مشکلاتی هستیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل طرح یکطرفه شدن این خیابان مطرح شد و در راستای اجرای طرح انظباط بخشی و انسان محوری، این موضوع در دستور کار قرار گرفت. یک طرفه شدن خیابان شهرداری از سال‌های قبل هم مطرح بود این طرح در جلسه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ مصوبه گرفت.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: طی این مصوبه به منظور تعریض پیاده رو‌های خیابان شهرداری، جهت این معبر از سمت میدان تجریش به سمت میدان قدس باید یکطرفه می‌شد و بار ترافیکی مسیر مقابل هم به خیابان دربند و حمید و میدان تجریش هدایت می شد که نیازمند اجرای طرح‌های تملک تعریض خیابان‌های حمید و طباطبایی است.

سرهنگ زینی‌وند تصریح کرد: پایانه اتوبوسرانی میدان تجریش طبق مصوبات جمع آوری شد و در حال حاضر یک ایستگاه بین راهی جایگزین شده تا دپو اتوبوس‌ها را نداشته باشیم، نکته نهم این است که اجرای کامل طرح‌های تملک پذیر طباطبایی پور و حمید زمان بر است، همچنان تردد هر دو مسیر خیابان شهرداری از همان خیابان انجام می‌شود و بقیه موارد در دستور کار و پیگیری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
خیابون باقر خان از بیمارستان به چمران رو میخوان یه طرفه کنن فکر کنم تا میدون توحید قفل بشه
آخرین اخبار