رییس هیئت ورزش‌های جانباران و معلولین استان زنجان گفت: ۵ ورزشکار معلول و روشندل زنجانی در اردوی آمادگی تیم ملی پارااسکی حضور دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، امیری رئیس هیئت ورزش‌های جانباران و معلولین استان زنجان گفت: اردوی آمادگی تیم ملی پارااسکی در ماده‌های آلپایان، اسنوبرد و صحرانوردی از ۸ آذرماه در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون در تهران  آغاز شده و تا ۲۰ آذر ماه ادامه دارد.

او افزود: غلامرضا پناهی، امیر سهرابی، پیمان صالحی، مریم حاجیلو از ورزشکاران جانباز و معلول و الهه قلی فلاح نیز به عنوان ورزشکار روشندل زنجانی در این مرحله از اردو زیر نظر مربیان تیم ملی تمرین می‌کنند.

رییس هیئت ورزش‌های جانباران و معلولین استان زنجان ادامه داد: پناهی و حاجیلو زیر نظر صادق کلهر به عنوان سرمربی، امید تیر و آرزو کلهر مربیان تیم ملی در رشته پاراسکی آلپاین و همچنین سهرابی، صالحی و قلی فلاح نیز در رشته پاراسکی صحرانوردی زیر نظر احمد کاویان سرمربی و فرزانه رضا سلطان مربی تیم ملی، تمرین می‌کنند.

او با بیان اینکه محمد فرهادی از زنجان نیز به عنوان سرپرست در این اردو حضور دارد، ادامه داد: اردوی آمادگی تیم ملی پارااسکی بزرگسالان ایران  برای حضور در رقابت‌های آسیایی چین برگزار می‌شود.

امیری گفت: مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی پارااسکی، نیمه نخست مهر ماه امسال در پیست دیزین و مرحله دوم نیز از ۱۹ تا ۳۰ آبان ماه با حضور ورزشکاران منتخب کشور در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون در تهران برگزار شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.