مهرابی گفت: برای پیشبرد روند مهارت آموزی کارکنان نیرو‌های مسلح در روستا‌ها می‌توان از بنیاد برکت و بسیج کمک گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه کارگروه مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح استان امروز سیزدهم آذرماه با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان و روسای بانک‌ها و نمایندگان نیرو‌های مسلح استان برگزار شد.

مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در این جلسه با تاکید بر برش استانی دستگاه‌هایی که به مهارت آموزی کارکنان نیرو‌های مسلح می‌پردازند افزود: هر مجموعه‌ای با توجه به سطح بندی از مشکلات و موارد مورد نیاز، تصمیمات لازم را اتخاذ و گزارشات خود را در هر جلسه ارائه کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به ضرورت تعامل فنی و حرفه‌ای با کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح افزود: نقش آموزش در مهارت آموزی افراد امری بدیهی است و در این راستا نیز باید تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با ارتقای توانمندی افراد، بتوان گامی مهم در راستای پیشرفت استان برداشت.

او تاکید کرد: امید است با نظم بخشی به جلسات سهم اشتغال نیرو‌های مسلح استان را افزایش داده و منابع لازم را به این سمت کشانده تا بتوان هدف گذاری‌های صورت گرفته را محقق کنیم.

مهرابی در ادامه افزود: برای پیشبرد روند مهارت آموزی کارکنان نیرو‌های مسلح در روستا‌ها می‌توان از کانال سازمان‌هایی مانند بنیاد برکت و همچنین سازمان‌های بسیج روستایی نیز کمک گرفت و همچنین بانک‌ها برای ارائه تسهیلات بانکی می‌توانند از محل گردش شرکت‌های بزرگ اقتصادی استان مانند گل‌گهر یا مس سرچشمه کمک گیرند.

در این جلسه مقرر شد جلسه‌ای با حضور نمایندگان نیرو‌های مسلح و ۵ بانک عامل تشکیل و در خصوص اعتبار اختصاص داده شده بانک مرکزی و روند اجرایی پرداخت آن به این حوزه تصمیم گیری و جمع بندی شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار