مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: اجرا و توسعه طرح‌های فاضلاب به عنوان یک منبع پایدار آب دارای اهمیت است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ، علیرضا قاسمی   مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه این استان از لحاظ شرایط اقلیمی و منابع آبی در وضعیت مناسبی قرار ندارد و با کم آبی دست و پنجه نرم می‌کند اجرا و توسعه طرح‌های فاضلاب به عنوان یک منبع پایدار آب دارای اهمیت است.

وی گفت: آبرسانی به ۳۸۹ روستای فاقد شبکه در سیستان و بلوچستان از سال ۹۹ تاکنون به همت و تلاش مضاعف همکاران در دستورکار بود تا تمامی پروژه‌هایی که به صورت نیمه فعال است در سریع‌ترین زمان به بهره‌برداری رسد.

وی گفت: در سالجاری شاهد رشد اعتبارات در حوزه آب و فاضلاب بودیم که این مهم ناشی از پیگیری‌های مستمر در انعکاس کم‌آبی سیستان و بلوچستان در کشور است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: اهمیت بیشتر بر روی اجرای طرح‌های آبرسانی به خاطر ارتباط مستقیم آن با حیات و زندگی مردم در تمامی ابعاد بوده است.

وی گفت : در سیستان و بلوچستان اگر موضوع اجرای طرح‌های فاضلاب جدی گرفته شود و به عنوان یک منبع آب پایدار استفاده شود از لحاظ شاخصه‌های صنعتی، کشاورزی و دامپروری که شغل عمده مردم غیور این استان بوده رشد را به جای توقف شاهد خواهیم بود.

قاسمی با اشاره به اینکه سال گذشته تلاش زیادی در ۲ جبهه مجزا توسط شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان انجام شد گفت: موضوع اول هزینه اعتباراتی بود که به شرکت ابلاغ شد و توانستیم این کار را به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران امور فاضلاب باید هوشمند عمل کنند و نماینده شایسته‌ای برای شرکت آب و فاضلاب در شهر‌های خود باشند گفت: باید در موارد حقوقی حضور جدی داشته باشیم و نمایندگان حقوقی شرکت تقویت شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان به چالش‌های منابع انسانی اشاره کرد و گفت: اهمیت منابع انسانی مهمترین کاریست که باید جدی گرفته شود، زیرا رضایت کارکنان باعث افزایش کارایی و در نتیجه بهبود عملکرد و نهایتاً تأثیر بسزایی در کل شرکت حاکم می‌شود که خیر و برکات آن مردم را هم دربر می‌گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار