شماری از مردم روستایی نیکشهر و چابهار از فعالیت خیران در طرح‌های آبرسانی این شهرستان‌ها که سبب رضایتمندی مردم محروم منطقه شده قدردانی کردند و خواهان توجه و فعالیت بیشتر آن‌ها در کاهش مشکلات شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مجتبی جاسمی یکی از خیران بنام و نیکوکاری که سال‌ها فعالیت‌های خوبی در نقاط مختلف بلوچستان انجام داده و در کار‌های آبرسانی در نیکشهر و چابهار به عنوان شهر‌های کم آب و خشک خدمات ماندگاری به جای گذاشته اظهار داشت: با هماهنگی اداره عشایری شهرستان چابهار و صرف هزینه‌ای معادل ۴۲۰ میلیون ریال سه دستگاه پمپ خورشیدی خریداری و نصب شده است.

وی خرید ونصب پنج عدد تانکر آب دوجداره به منظور ذخیره آب آشامیدنی مناطق عشایری بلوچستان به مبلغ ۲۰۴ میلیون ریال، خرید دستگاه جوش پلی اتیلن سایز ۳۱۵ تمام هیدرولیک (خیریه محبان الحسین) برای تسریع در امر آبرسانی به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال تحویل امور آب و فاضلاب نیکشهر شده است.

این خیر نیکوکار گفت: خرید یکدستگاه پمپ تمام استیل ۱۰ طبقه جهت تامین آب روستای کوچینک هیچان به مبلغ ۱۹۰ میلیون ریال و تحویل به آب وفاضلاب نیک‌شهر، ورود به آبرسانی روستای میشود نیکشهر از جمله شبکه آبرسانی خرید شناور و تجهیزات چاه آب و همچنین تهیه و توزیع ۱۰ دستگاه روشنایی خورشیدی به مبلغ ۵۹ میلیون ریال از دیگر اقدامات است.

شماری از مردم نیکشهر و چابهار و سایر نقاط بلوچستان از خدمات و کار‌های خیر خیرانی، چون جاسمی قدردانی کرده گفتند دعای خبر مردم محروم منطقه همواره بدرقه راه خیران خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار