ماموستا رستمی گفت: دولت برای خدمتگزاری و حل مشکلات مردم کمر همت بسته‌است و امیدواریم به زودی نتیجه تلاش‌های مسئولان را در جامعه ببینیم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: نظام اسلامی و دولت سیزدهم تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا دغدغه‌های مردم را در بخش‌های مختلف به ویژه بخش اقتصاد و معیشت، برطرف کند که قابل تقدیر است.

او بر لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف برای کمک به دولت در راستای خدمت بهتر به مردم شد و اضافه کرد: ملت ایران اسلامی به ویژه مردم کردستان، در طول انقلاب اسلامی سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند و امروز شایسته بهترین خدمات هستند.

امام جمعه سنندج از سفر دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به کردستان به نقطه عطفی برای تقویت وحدت بین اهل سنت و تشیع نام برد و افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری به انسجام و اتحاد بین اقوام و مذاهب اسلامی نیاز داریم و باید هوشیارانه در برابر توطئه‌های دشمن بایستیم.

ماموستا رستمی مسجد را دانشگاه تربیت و معنویت توصیف کرد و ادامه داد: شرکت در نماز جمعه از واجبات است و به طور قطع با حضور قلبی در مسجد و آیین‌های دینی، در راه رستگاری و سعادت دنیوی و اخروی قدم برخواهیم داشت.

او در بخش دیگری از خطبه‌ها به اهمیت و ارزش کار و تلاش در دین اسلام اشاره کرد و گفت: بر هر انسان مسلمانی واجب است برای کسب رزق و روزی حلال تلاش کند و در کنار آن از کمک به فقرا و نیازمندان غفلت نکند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.