سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی دربی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت این تیم قبل از بازی  دربی گفت:  شرایط تیم ما خوب است و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفتیم .هواداران و قهرمانی‌های زیادی داریم، اما با همه مشکلاتی که وجود دارد هواداران بدانند برد دربی برای ما مهم و حساس است وهمه تلاش خود را می‌کنیم تا برنده شویم. یکی، ۲ مصدوم برای بازی فردا داریم، اما ۲۴ ساعت زمان  وجود دارد تا ببینیم چه کسی به بازی می‌رسد.

او درباره غیبت گل محمدی در کنفرانس خبری و گلایه خبرنگاران گفت: خبرنگاران دلگیر نباشند. یحیی گل محمدی مریض است و زیر سرم قرار دارد. او ۲ بار تست داده و خدا را شکر کرونا ندارد. تلاش می‌کنیم گل محمدی به بازی فردا برسد، اما همین که حمید مطهری آمده یعنی به خبرنگاران احترام گذاشته است.

رئیس فدراسیون فوتبال به اتفاقات رخ داده ورود کند 

پیروانی درباره محل نشست خبری قبل از دربی گفت: شرایط پیش آمده خوب نیست. مخاطب من سهیل مهدی نیست، اما مشکلاتی وجود دارد. امروز در جلسه هماهنگی قبل از بازی گفتم که اتفاقاتی نیفتد که مثل بازی با نفت مسجدسلیمان پیش بیاید. رئیس فدراسیون فوتبال باید به این شرایط به عنوان بزرگتر  ورود کند. سازمان لیگ می‌گوید مجری برگزاری ما هستیم، اما کنفرانس رقیب در یکی از هتل‌ها برگزار شد. همچنین در کنفرانس خبری گفتند که سکو‌ها ۵۰-۵۰ است، اما انگار تنش‌هایی وجود دارد.   هوادار ما در بازی بعدی توقع دارد کنفرانس خبری را خودمان برگزار کنیم. قانون می‌گوید میزبانی همراه با هیئت فوتبال است، اما امروز این اتفاق افتاد؟ فردا این موارد برای ما دچار تنش نشود.

او در پایان گفت: ما بیشترین هوادار را داریم و امیدوارم بتوانیم آن‌ها را کنار خودمان ببینیم، اما آن‌ها بدانند که قدرت این کار‌ها از دست ما خارج است. امیدوارم در بازی بعدی کنار ما باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار