نسخه نهایی سدان برقی فولکس واگن در جاده ها ظاهر شد

سدان برقی Aero B فولکس واگن در فرم نهایی غیر رسمی در جاده ها ظاهر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از موتور وان؛ درست مانند فولکس واگن تیگوان که یک جایگزین تمام الکتریکی به نام ID.۴ دارد، خودروی پاسات این شرکت نیز به زودی یک جایگزین با آلایندگی صفر خواهد داشت.

سدان برقی که به طور آزمایشی با نام Aero B شناخته می‌شود، اخیراً در حال آزمایش در جاده‌های عمومی با پوششی هوشمند که آن را شبیه به یک جت می‌کند، مشاهده شد. با این حال، فولکس‌واگن چندین بار در گذشته از این ترفند‌ها استفاده کرده است و طراحی نهایی آن هنوز مشخص نیست. این خودرو شبیه به یک سدان تمام الکتریکی با ظاهر کلی براق و بسیار مدرن است.

نمای جلو به وضوح از خودرو‌های ID فولکس واگن الهام گرفته است. به طور دقیق‌تر، نمای جلویی به‌خصوص در بخش پایینی سپر، مانند مدل ID.۴ به نظر می‌رسد، در حالی که چراغ‌های جلو کمی کشیده‌تر هستند و گرافیک داخلی متفاوتی دارند.

سدان برقی Aero B

اطلاعات اولیه در مورد پیشرانه‌ها نشان می‌دهد که ممکن است نسخه‌های تک موتوره و دو موتوره به علاوه نسخه GTX آن وجود داشته باشد. در حال حاضر هیچ مشخصاتی از قدرت این خودرو در دسترس نیست، اما گزارش‌ها حاکی از این است که مدل پرچمدار آن قادر خواهد بود سرعت ۰ تا ۶۲ مایل در ساعت (۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت) را در حدود ۵.۶ ثانیه بپیماید. اگر این مورد حقیقت داشته باشد، قدرتمندترین نسخه خودروی Aero B بسیار سریعتر از مدل پاسات خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.