طوفان موسوم به «آرون» در انگلیس خسارات زیادی به زیرساخت‌های این کشور وارد کرده و بسیاری از مردم در قطعی برق به سر می‌برند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی‌بی‌سی، پس از اینکه طوفان «آرون» در انگلیس زیرساخت‌ها را ویران کرد، هزاران نفر در شمال انگلیس پنجمین شب را بدون برق سپری کردند.

شرکت برق شمال انگلیس اعلام کرد: ۱۶ هزار خانوار در این منطقه همچنان برق ندارند. این شرکت خسارت را «بی سابقه» توصیف کرد و گفت که مهندسان در تلاش برای بازگرداندن خدمات هستند.

شرکت تامین برق شمال غرب نیز سه شنبه شب اعلام کرد ۹ هزار نفر از مشتریانش همچنان بدون برق هستند. بنابر اعلام شرکت مذکور، حین انجام تعمیرات، ایرادات بیشتری کشف شده است و برخی از مشتریان ممکن است مجبور باشند «چند روز دیگر» منتظر بمانند.

در اسکاتلند نیز خانواده‌های زیادی با قطعی برق مواجه هستند.

در همین حین، انجمن شبکه‌های انرژی از مشتریانی که برق ندارند خواسته است تا تدابیر دیگری مثل ماندن در منزل دیگر دوستان یا اعضای خانوده بیندیشند.

روز گذشته در مجلس عوام انگلیس درخواست‌هایی برای کمک گرفتن از ارتش مطرح شد. به نمایندگان مجلس اعلام شده که خسارت «از آن‌چه در ابتدا تصور می‌شد گسترده‌تر است». دورهام ریچارد، نماینده محافظه‌کار شمال غرب هشدار داده است که احتمالا برخی خانوار‌ها هفته‌ها برق نداشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار