کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی از حرکت یک سامانه جوی ناپایدار به سوی این استان و آغاز فعالیت آن از فردا پنجشنبه ۱۱ آذر ماه با احتمال بارش‌های پراکنده برف و باران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس هواشناسی خراسان رضوی از حرکت یک سامانه جوی ناپایدار به سوی این استان و آغاز فعالیت آن از فردا پنجشنبه ۱۱ آذر ماه با احتمال بارش‌های پراکنده برف و باران خبر داد؛ گفت: ورود تدریجی این سامانه ناپایدار جوی به خراسان رضوی از عصر فردا و ساعات شب موجب بارش‌های پراکنده در نواحی شمال غربی خواهد شد.

او بارش باران در روز‌های جمعه ۱۲ و شنبه ۱۳ آذر ماه جاری و همچنین نزول باران و برف در مناطق سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی را از دیگر آثار قابل انتظار فعالیت این سامانه جوی اعلام کرد و افزود: این وضعیت جوی همچنین بر سرعت وزش باد با افزایش آن در خراسان رضوی تاثیر می‌گذارد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بر این اساس افزایش سرعت وزش باد برای فردا پنجشنبه ۱۱ و جمعه ۱۲ آذر ماه جاری در استان پیش‌بینی می‌شود.

آهنگرزاده بیان کرد: وزش باد شدید به صورت لحظه‌ای نیز در برخی از نقاط خراسان رضوی به ویژه در نواحی شرق و جنوب استان همراه با کاهش دمای هوا برای همین مدت دور از انتظار نیست.


انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.