در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۳ هزار و ۱۵۲ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۵۳ هزار و ۹۷۶ واحدی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه (۱۰ آذرماه) در ابتدای معاملات با اُفت ۸۴۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۵۶ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۳ هزار و ۱۵۲ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۵۳ هزار و ۹۷۶ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز یک هزار و ۱۹۴ واحد اُفت کرد و بر روی پله ۳۷۱ هزار و ۲۹۹ واحد قرار گرفت.

نماد‌های نوری، شستا و شپدیس در شاخص بورس اوراق بهادار  تا به این لحظه تاثیر گذار هستند.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه با اُفت ۹ هزار و ۴۱۱ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۴۷ و ۷۱۷ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با با اُفت ۳ هزار و ۱۸۸ واحد بر روی پله ۳۶۹ هزار و ۳۰۶ واحدی قرار گرفت.

نماد‌های شپدیس، شستا و نوری تاثیرگذارترین نماد‌های بورسی هستند. نماد‌های شستا، فولاد و وتجارت نیز پر تراکنش‌ترین نماد‌های بورسی هستند.

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۱۱۱ واحد بر روی پله، ۱۹ هزار و ۳۴۸ واحد قرار گرفت. هم اکنون از میان ۶۷۰ نماد، ۲۲ نماد در صف خرید و ۱۵۱ نماد در صف فروش قرار دارند.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۲ با اُفت ۱۶ هزار و ۱۵۲ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۰۳ واحد قرار گرفت. از میان ۶۸۵ نماد نیز، ۲۵ نماد در صف خرید و ۱۶۴ نماد در صف فروش قرار دارند.

همچنین بیشترین حجم معاملات در نماد‌های خبهمن، وتجارت و خگستر بوده است. بیشترین ورود پول هوشمند نیز در سهام وگردش، غفارس و فرآور بوده است.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۱۷ هزار و ۱۰ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۴۰ هزار و ۱۱۸ واحد به پایان رسید. شاخص فرابورس نیز با اُفت ۲۲۴ واحدی بر روی پله ۱۹ هزار و ۲۳۵ واحد قرار گرفت.

بیشترین خریداران حقیقی در نماد‌های پیزد، پارند و فولای و بیشترین فروشندگان در نماد‌های تابا، فردا و توسن وجود دارند.

بیشترین رشد در نماد‌های غناب، پیزد و شتوکا و بیشترین اُفت در نماد‌های شمواد، ولیز و وسخراج بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار