سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت: مزاحمت تلفنی برای اورژانس استان مرکزی بیش از هزار مورد در ماه گذشته بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  دکتر محمد پروهان، سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت: متاسفانه همکاران ما در مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی در آبان ماه امسال تعداد هزار و ۵۱ تماس مزاحمت تلفنی داشته اند.

دکتر پروهان افزود: از همشهریان عزیز خواهشمندم این نکته را مد نظر داشته باشند که این تعداد تماس مزاحمت هم باعث فرسایش شغلی و هم باعث اتلاف زمان همکاران ما در مجموعه اورژانس می‌شود و هم ممکن است خسارات جبران ناپذیر را برای افرادی که نیاز به اورژانس دارند ایجاد کند.

او اضافه کرد: همکاران ما در مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی در ماه گذشته پاسخگوی ۱۷ هزار و ۶۰ تماس تلفنی بودند که از این تعداد تماس ۳ هزار ۸۴۳ منجر به ماموریت و اعزام آمبولانس شده است.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی لازم به ذکر است تعداد تماس‌هایی که منجر به مشاوره می‌شود عددی بالغ بر ۴ هزار و ۱۰۹ تماس مشاوره‌ای بوده است که همکاران ما در این زمینه سعی می‌کنند اطلاعاتی که در اختیارشان هست را در خدمت تماس گیرندگان قرار دهند.

او ادامه داد: مردم توجه داشته باشند که خط تلفن ۴۰۳۰ اختصاصا جهت مشاوره‌های پزشکی بخصوص کرونا است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.