طرح زمستانه ترافیکی در معابر درون و برون شهری استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، طرح زمستانه ترافیکی در معابر درون و برون شهری استان مرکزی با حضور تیم‌های پلیس، اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر و راهداری و دیگر ادارات مربوطه آغاز شد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در رزمایش طرح زمستانه ترافیکی استان مرکزی از آمادگی کامل نیرو‌های امدادی از جمله سازمان آتش‌نشانی، راهداری، هلال‌احمر، اورژانس، شهرداری، سازمان اتومبیل رانی و گردشگری در کنار پلیس در این طرح خبرداد.

سردار مفخمی افزود: با آغاز این طرح، نیرو‌های خدماتی و امدادی با استفاده از حداکثر توان اجرایی و امکانات موجود، آماده ارائه خدمات مضاعف در ایام زمستان به هم‌وطنان در محور‌های مواصلاتی استان هستند.

او اضافه کرد: در طرح زمستانه ۹۰ تیم ثابت در معابر درون شهری و گردنه‌های برف گیر و حادثه‌ساز برون شهری استان مرکزی، از آغاز تا پایان این طرح، آماده ارائه خدمات مختلف ترافیکی به هموطنان خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: اجرای رزمایش طرح زمستانه پلیس راه و راهور استان مرکزی با تلاش و همت بلند دستگاه‌های دخیل، چون راهداری، اورژانس، هلال احمر، امداد خودرو، آتش نشانی، شهرداری و نقش اثرگذار اصحاب رسانه از اول آذر ماه تا بیستم اسفند ماه تداوم خواهد داشت.

او با اشاره به نقش راهبردی معابر این استان در اتصال محور‌های شمالی کشور به محور‌های جنوبی و نیز محور‌های شرقی به محور‌های غربی کشوراضافه کرد: حضور پلیس و نیرو‌های خدماتی و امدادی در طول این مسیر‌ها ارتقاء امنیت ترافیکی و قوت قلب برای مسافران در طول تردد در محور‌های مواصلاتی به شمار می‌رود.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با قدردانی از تعامل و همکاری همه سازمان‌های اجرایی با نیروی انتظامی به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح اظهار کرد: امیدواریم با اقدامات تمهیدی انجام شده در طرح زمستانه، شاهد افزایش انضباط ترافیکی، ایمنی تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی، مدیریت حوادث ترافیکی و ارائه خدمات روز افزون به هموطنان، در اجرای این طرح باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.