معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص استفاده از دستگاه سی تی اسکن دست دوم در بیمارستان شهرستان میمه توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مرتضی حیدری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ درخواست موافقت اصولی توسط مسئولان وقت دانشگاه علوم پزشکی به وزارت خانه برای خرید دستگاه سی تی اسکن در شهرستان میمه  ارسال شد.

وی افزود: متاسفانه وزارت خانه با درخواست ارسال شده موافقت نکرد و طبق قانون اگر بخواهیم دستگاه جدیدی راه اندازی کنیم به موافقت اصولی و مجوز‌های لازم نیازمند هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از پیگیری‌های انجام شده سخن گفت و اظهار کرد: در حال حاظر پیگیر نصب دستگاه سی تی اسکن در میمه هستیم، اما دستگاه جدید نخواهد بود.

حیدری تصریح کرد: دستگاه سی تی اسکن از شهرضا به میمه انتقال داده خواهد شد؛ لازم به ذکر است مردم دانند که دستگاه در حال حاظر خدمات لازم در شهرضا را به صورت کامل پوشش می‌دهد و مشکلی از جهت خدمات رسانی با این دستگاه در میمه نخواهند داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر دستگاهی مشکل داشته باشد، کمیته‌های فنی دانشگاه علوم پزشکی اجازهٔ استفاده از آن را نخواهند داد و دستگاه به طور کل از دسترس خارج می‌شود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.