دستگیری داماد در محل برپایی جشن عروسی موجب به هم ریختن این مراسم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در اتفاقی نادر یک داماد در اکوادور در روز جشن عروسی اش توسط پلیس این کشور دستگیر شد. دستگیری داماد که هویتش اعلام نشده موجب نیمه کاره ماندن مراسم عروسی شد. بازداشت داماد در بدترین زمان ممکن و پس از آن صورت گرفت که پلیس برای اجرای حکم نفقه یک کودک و پرونده‌ای که ادعا شده بود وی به یک زن بدهکار است در محل برپایی جشن عروسی حضور یافت. بنا به گزارش رسانه‌های محلی عروس و داماد جوان در حال ادای سوگند ازدواج بودند که پلیس وارد تالار شد. این اتفاق در منطقه «اِل گوبو» واقع در استان ساحلی اِل اُرو اکوادور رخ داد.

ماموران پلیس پس از حضور در محل عروسی داماد را بازداشت و پس از سوار کردن ماشین پلیس با خود بردند. در ویدئویی که در شبکه‌هایی اجتماعی منتشر شده عروس جوان و پدرش را در حال دویدن به دنبال ماشین پلیس در خیابان نشان می‌دهد. همچنین در این ویدئو مهمانان حاضر در جشن عروسی در حالی که در مقابل تالار محل برپایی عروس جمع شده و با خشم و حیرت نظاره گر این صحنه هستند، دیده می‌شوند.


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش رسانه‌های محلی در ادامه عروس و پدرش سوار بر یک خودروی دیگر شده و به تعقیب خودروی پلیس پرداختند. براساس گزارش رسانه‌های محلی و طبق تحقیقات پلیس، داماد قبلا با یک زن ازدواج کرده و حتی دارای چند فرزند از وی بوده است. گفته می‌شود او به فرزندانی که از زن قبلی خود داشت کمک مالی نمی‌کرد. هنگامی که پلیس شکایتی را از زن سابق این مرد و ازدواج مجدد وی دریافت کرد با حضور در محل عروسی اش او را دستگیر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.