مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی تعداد کل حوادث رخ داده در شبکه و انشعابات این شهرستان در هشت ماهه سال جاری را از یک هزار و ۸۹۳ مورد اعلام کرد.

یداله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، تعداد کل حوادث رخ داده در شبکه و انشعابات آب شرکت آب و فاضلاب خوی در هشت ماهه سالجاری را از یک هزار و ۸۹۳ مورد اعلام کرده و افزود: از این تعداد حادثه بیشترین مورد به ترتیب مربوط به انشعابات با بیش از یک هزار و ۱۶۰ حادثه و شبکه توزیع با بیش از ۵۰۹ مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب خوی اهمتام ویژه‌ای در جهت کاهش هدر رفت آب شرب و آب به حساب نیامده دارد، اظهار کرد: سرعت بخشیدن به رفع شکستگی‌ها و اصلاح شبکه‌های توزیع آب فرسوده از جمله برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب در این زمینه است.

سلطانی با اعلام اینکه یک هزار و ۸۹۳ مورد حادثه توسط همکاران واحد اتفاقات شرکت در ۸ ماهه امسال رفع شده است گفت: از این تعداد اتفاقات یک هزار و ۱۶۵ مورد در سطح شهر‌های شرکت و ۷۲۸ مورد نیز در روستا‌های شرکت اتفاق افتاده که در اسرع وقت توسط اکیپ‌های عملیاتی رفع شده است ۰

وی بیشترین حوادث رخ داده در این سال را مربوط به ماه‌های مرداد و شهریور اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت یکی از چالش‌های این شرکت در گذشته را اتفاقات روستایی عنوان کرد و افزود: با توجه به طولانی بودن مسیر‌های روستایی و بعضا مناسب نبودن و گستردگی روستا در اطراف شهرستان خوی در بعضی مواقع اکیپ اتفاقات تا رسیدن به محل مورد نظر باید کیلومتر‌ها و ساعت‌ها در راه باشند. سلطانی خاطر نشان کرد:، ولی در حال حاضر در هر کدام از بخش‌ها اکیپ‌های امدادی مستقر شده اند تا در صورت بروز حوداث در کمترین زمان ممکن بتوانند اتفاقات موجود را رفع کنند.

وی از شهروندان خواست تا هرگونه شکستگی و هدر رفت آب را از طریق سامانه ۱۲۲ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.