مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت برای تامین آب شهرک صنعتی شماره ۳ ارومیه هزینه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسن حاتمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: آب این شهرک صنعتی به میزان ۱۰ لیتر بر ثانیه از شرکت آب و فاضلاب استان خریداری و تامین شده بود و این در حالی است که مصرف واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک بیش از ۲۰ لیتر بر ثانیه است.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های مستمر این مشکل با حفر چاه آب جدید، اجرای خط انتقال آب چهار کیلومتری و تامین آب بیش از ۵۰ لیتر بر ثانیه مشکل بیش از ۵۰ واحد صنعتی شهرک تا چندسال آینده رفع شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: آب ۲۴ شهرک، برق ۲۷ شهرک و گاز ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی تامین شده‌است.

حاتمی بیان کرد: همچنین جهت بهبود فضای محیطی کسب و کار شهرک‌های صنعتی و زیبایی بخشی به این محیط در بیش از ۱۳۰ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی این استان فضای سبز ایجاد شده‌است.

وی با اشاره به اینکه ۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی در آذربایجان‌غربی وجود دارد، ادامه داد: در حال حاضر ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار از زمین‌های این استان در اختیار این تعداد شهرک صنعتی است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۲۵ مورد از این تعداد در مساحتی بیش از ۶۵۰ هکتار فعال است.

آذربایجان‌غربی از نظر صنعتی یکی از استان‌های کم‌برخوردار کشور به شمار می‌رود و اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحد‌های تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید و جذب سرمایه آغاز شده‌است.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از شهریور ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد و بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی یک سازمان توسعه‌ای به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.