در رزمایش گروه های جهادی ناحیه زرند طرح های مختلفی شامل آبرسانی،مسکن و ضدعفونی معابر اجرایی شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حمید حسنی مسئول بسیج سازندگی ناحیه زرند در آغاز رزمایش مقتدرانه گروه‌های جهادی ناحیه زرند گفت: بسیج سازندگی زرند دارای ۱۷۰ گروه جهادی فعال در عرصه‌های عمرانی،فرهنگی، قتصادی و کشاورزی در سطح شهرستان، استان و کشور فعالیت می‌کند، که از مهم‌ترین اقدامات بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی ساخت ۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی شهرستان است.

او افزود: پروژه آبرسانی به روستا‌های شهرستان زرند در مرحله اول تعداد ۹ روستا با جمعیت بالغ بر ۱۸۲۷ نفر که تعداد خانوار‌های روستا‌های ۴۶۳ خانوار که لوله گذاری پروژه فوق در حال انجام است.

حسنی تصریح کرد: گرو‌ه های جهادی زرند کمک به سیل زدگان خوزستان (احداث ۳ واحد مسکونی و تعمیر بیش از ۳۰ واحد مسکونی)، کمک به زلزله زدگان کرمانشاه، ساخت و ساز بیش از ۳۰۰ چشمه سرویس بهداشتی برای مردم محروم جنوب کرمان و تهیه و توزیع تعداد ۷۰۰۰ بسته معیشتی در بین افراد نیازمند توزیع شده است.

او بیان داشت: در زمان شیوع بیماری کرونا کمک‌های بسیاری در خصوص گندزدایی معابر و پمپ بنزین‌ها، فروشگاه‌ها، بانک‌ها و ادارات انجام شده است، حضور بسیجیان در مراکز درمانی جهت کمک به کادر درمان شهرستان در قالب طرح شهید سلیمانی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.