حمید حاجی زاد منصور گفت: بسیاری از مسائل مربوط به حوزه منابع انسانی کارخانه حل و فصل شده و مطالبات کارگران ایران خودرو طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال پرداخت می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمید حاجی زاد منصور مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: با پیگیری‌های انجام شده تاکنون، کارکنان ایران خودرو معوقات حقوق نداشته و مزایای قانونی مطابق با قانون کار و زودتر از موعد پرداخت شده است.

مدیر عامل ایران خودرو تبریز اضافه کرد: با تلاش و همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و اخذ تأییدیه‌های لازم، طرح طبقه بندی کارکنان با احتساب ضریب ریالی مزدی و شغلی بطور کامل از اول آبان ماه سال جاری اجراشده و ما به التفاوت اجرای این طرح از اول سال ۱۴۰۰ محاسبه و در عرض ۴ ماه باقیمانده سال به حساب کارکنان واریز خواهد شد.

حاجی زاد منصور تشریح کرد: اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان ایران خودرو تبریز در سطح صنایع استان بی سابقه است.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز بیان کرد: در راستای افزایش بهره وری تولید پاداش شش ماهه تولید برای کارکنان در سطح گروه صنعتی ایران خودرو محاسبه و پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به طرح همسان سازی تقریبی پاداش‌های غیرنقدی کارکنان با گروه صنعتی ایران خودرو افزود: پیرو رایزنی صورت گرفته با گروه صنعتی ایران خودرو مقرر شده است تمامی پاداش‌های غیرنقدی کارکنان به صورت تقریباً یکسان پرداخت شود.

حاجی زاد منصور همچنین یادآور شد: با توجه به تعطیلی توافقی همه پنجشنبه‌های هفته در طول سال که ایران خودرو تبریز در مقایسه با سایر صنایع استان از این امر مستثنی است، و درصورت کار تقریباً مبلغ شش میلیون ریال فقط بابت اضافه کاری پنجشنبه‌ها برای کارکنان محاسبه و پرداخت می‌شود.

شرکت ایران خودرو تبریز در سال ۱۳۸۵ تأسیس شده و در این مدت افزون بر یک میلیون دستگاه انواع خودروی سواری و وانت را تاکنون تولید و به بازار هدف عرضه کرده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.