شماره تلفن ۱۶۵۶ به صورت شبانه روزی فعال و آماده دریافت گزارشات مردمی درباره هرگونه زمین خواری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ سعید شعبان زاده فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: هم استانی‌ها با مشاهده هرگونه زمین خواری و تصرفات اراضی ملی و دولتی در استان، اخبار و گزارشات مردمی خود را با شماره ۱۶۵۶ که به صورت شبانه روزی فعال است، ارائه دهند.

سرهنگ شعبان زاده افزود: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان قزوین به طور مداوم تصرف‌ها و تعرض‌های احتمالی به اراضی دولتی را رصد می‌کند و در صورت اقدام به تخلف به طور قانونی موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.

وی گفت: با هدف آمادگی بیش‌تر برای جلوگیری از تصرف اراضی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز، اکیپ‌های گشتی ما در آماده‌باش کامل هستند و با هر گونه دخل و تصرف در اراضی دولتی برخورد خواهند کرد.

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی اضافه کرد: روزانه ۶ واحد گشت خودرویی و یک واحد گشت موتورسوار جهت حفاظت از اراضی سازمان و پیشگیری از هرگونه تعرض و تصرف در سطح استان مشتمل بر ۶ شهرستان و ۲۲ شهر اعزام می‌شوند و همینطور پایش از طریق سامانه جامع و دستگاه‌های تبلت که در اختیار واحد‌های گشت حفاظت اراضی ملی و دولتی قرار دارد انجام می‌شود.

سرهنگ شعبان زاده درباره بازدید و نظارت بر نحوه عملکرد واحد‌های حفاظت شهرستان بیان داشت: بازدید و نظارت توسط فرمانده و جانشین انتظامی یگان از طریق اعزام به شهرستان‌ها و نیز کنترل با سامانه اینترنتی ستاد یگان حفاظت استان انجام می‌شود.

وی همچنین افزود: هماهنگی‌های لازم و شرکت در جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال استان در راستای حفظ و صیانت از اراضی متعلق به بیت المال و دولت نیز به طور مستمر توسط یگان حفاظت این اداره کل انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
اطلاع رسانی زمین خواری شده..ولی اصلا پیگیری نشده..
Iran (Islamic Republic of)
Sepehr
۱۰:۱۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین محترم
استان تهران ملارد مارلیک روبروی فرمانداری ملارد
شخصی به صورت غیر مجاز می‌خواهد فضای مشاعی بلوک ها(فضای سبز) شمشاد ۵ را به صورت غیر قانونی تصرف کنند در گذشته از در استان برنامه تهیه کردند از محله که با پیگیری های لازم قول فضای سبز رو به ساکنین داده بودند اما این شخص به صورت غیر قانونی درحال تصرف کردن اراضی ملت است خواهشمندم پیگیری کنین نگذارید امثال این آدمها هرکاری دوس دارند انجام بدهند زمین متعلق به فضای سبز ساکنین شمشاد ۵ است باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
شماره تلفن مربوطه جوابگو نیست ‌صندوق پستی هم پر شده
Iran (Islamic Republic of)
علی صادقی
۲۳:۵۲ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
یک هتل در پارک شهید زینلی مبارکه از دل کوه ساخته شده است که باید آزاد گردد
آخرین اخبار