استاندار سمنان در سفر به دیباج دامغان، ضمن بازدید از زمین‌های اختصاص یافته طرح جهش تولید مسکن، با مشکلات مردم دیباج آشنا شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در سفر به شهر دیباج ضمن حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهیدان، گفت: طرح جهش تولید مسکن الویت اصلی در استان سمنان است و اقدامات لازم برای آماده سازی زمین در شهر دیباج انجام می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری، اقتصادی، اشتغال در شهر دیباج و روستا‌های منطقه گفت: تولید ثروت در مقیاس کوچک، نه تنها در توسعه منطقه نقش دارد بلکه مهاجرت معکوس به روستا‌ها را نیز سبب می‌شود.

بازدید از طرح در حال ساخت منطقه گردشگری بام دیباج، بازدید از منطقه نمونه گردشگری سرچشمه دیباج، بررسی زیرساخت‌های گردشگری، بازدید از اراضی ۱۳ هکتاری طرح جهش تولید مسکن، بازدید از سه راهی دیباج به گلوگاه شرکت در شورای اداری، از برنامه‌های سفر استاندار به دیباج بود.

دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سید علی اصغر شنایی که در ۱۴ خرداد سال ۹۲ در سوریه به شهادت رسید از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار به شهر دیباج بود.

حجت الاسلام قریب بلوک امام جمعه دیباج نیز بر ضرورت ایجاد مجتمع دامپروری در این منطقه تاکید کرد و گفت: در حال حاضر ۴۰ هزار راس دام در شهر دیباج وجود دارد که وجود ایجاد مجتمع دامپروری از ضروریات دامداران این منطقه است.

وی هم چنین خواستار احیا واحد تولیدی راکد در دیباج شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار