حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور گفت: مسئولان در مبارزه با مفاسد اقتصادی با مشارکت بسیج مردمی جدی‌تر عمل کنند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور امام جمعه میامی  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر، افزود: اقشار مختلف مردم خواهان تحول، عدالت و مبارزه با فساد در جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه توجه بیشتر دولت و قوه قضائیه نسبت به پرداخت‌های غیرمتعارف ضرورت دارد، اظهارداشت: برداشت‌های نامشروع در کشور خیانت به آرمان‌های انقلاب است که باید برخورد با متخلفان و پدیده اشرافی‌گری در اولویت قرار گیرد.

امام جمعه میامی ادامه داد: مقابله با فساد و پدیده دریافت حقوق‌های نجومی از مظاهر فساد محسوب می‌شود.

صفایی پور با اشاره به اینکه برخی مدیران به بهانه حفظ مدیریت حقوق بیش از یک میلیارد ریالی دریافت می‌کنند، افزود: امروزه با بی عدالتی در جامعه بسیاری از جوان‌ها از حداقل حقوق بی بهره هستند.

وی افزود: نمایش بی ثمر غرب در اجماع جهانی علیه ایران در راستای تحریم‌های ظالمانه بی‌فایده است.

امام جمعه میامی گفت: ایران از حقوق خود کوتاه نمی‌آید و غرب یک راه بیشتر به جز لغو تمامی تحریم‌ها ندارد.

خطیب جمعه میامی با اشاره به پنجم آذر روز بسیج مستضعفان، تصریح کرد: بسیجیان با پیروی از رهبر معظم انقلاب در خط مقدم خدمت به جامعه قرار دارند و بسیج به عنوان تشکلی مردمی حافظ آرمان‌های نظام است.

امام جمعه میامی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان در شرقی‌ترین شهرستان استان سمنان، اظهارداشت: پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان و استاندار سمنان به شهرستان میامی با جدیت پیگیری شود.

وی گفت: تکمیل استخر سرپوشیده، حرم شهدای گمنام و طرح‌های نیمه تمام در اولویت قرار گیرد.

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه به‌کارگیری مدیران اجرایی ولایی و انقلابی بومی در سطح شهرستان میامی و استان سمنان ضرورت دارد، افزود: با توجه به حضور نیرو‌های متخصص و مجرب بومی در شهرستان، به‌کارگیری نیرو از دیگر شهرستان‌های همجوار بی اعتمادی به دولت و نظام را در پی خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام اسماعیل بهرامی امام جمعه حسین آباد کالپوش در منطقه، تصریح کرد: امام جمعه کالپوش به مدت ۶سال خدمات ارزشمندی در عرصه‌های مختلف در این بخش داشت.

برپایی میز خدمت، برگزاری مسابقات ورزشی تقدیر از بسیجیان و حلقه‌های صالحین توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های نمازجمعه این هفته بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.