مسابقات مینی فوتبال یادبود سردار دل‌ها با معرفی تیم‌های برتر در اراک پایان یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مسابقات مینی فوتبال یادبود سردار دل‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته اراک و وحدت با با حضور هشت تیم از بسیج ادارات شهر اراک برگزار و با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.

در پایان این مسابقات، تیم جامعه پزشکی مقام اول، تیم شهید حاج احمد کاظمی از شورای حل اختلاف اراک مقام دوم و تیم امام رضا (ع) از شهرداری اراک مقام سوم را به خود اختصاص دادند و همچنین از تیم اخلاق و آقایی گل مسابقات نیز قدردانی شد.

در این دوره از مسابقات که به همت حوزه شهید باهنر (ره) اراک برگزار شد، تعداد هشت تیم از ادارات، فرمانداری، ثبت اسناد، شهرداری، تاکسیرانی، شورای حل اختلاف، بهداری، دارایی با هم به رقابت پرداختند.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد گفت: هدف ما از برگزاری اینگونه مسابقات در رده‌های اقشاری بسیج ایجاد هم افزایی بین همکاران و بسیجیان و همچنین ایجاد شور و نشاط در بین آن‌ها است.

سرهنگ مهجوری افزود: یکی از الزامات مهمی که باید به آن توجه داشت رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری است که خوشبختانه این دوره از مسابقات با رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و تحت نظارت تیم‌های بهداشت و درمان و در فضایی باز برگزار شد.

او اضافه کرد: افزایش نشاط انقلابی، شادابی و سلامت در بین بسیجیان یک ضرورت مهم است که دفاتر، پایگاه‌ها و کانون‌های بسیج در اراک باید برای تحقق این مسئله برنامه ریزی داشته باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.