مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی از بهره برداری خانه‌های ورزش و ۱۵ طرح ورزشی استان مرکزی در دهه فجر خبر داد.

بهره برداری از خانه‌های ورزش و ۱۵ طرح ورزشی استان مرکزی در دهه فجرحقدادی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: شماری از خانه‌های ورزش و ۱۵ طرح ورزشی در نقاط مختلف استان تکمیل و در دهه فرخنده فجر امسال با حضور مسئولان استانی و کشوری بهره برداری می‌شود.

حقدادی افزود: سالن ورزشی هزار نفری یادگار امام و سالن ورزشی فرنق در خمین، سالن‌های ورزشی داودآباد، تقلیدآباد زرندیه، و قره چای از مهمترین طرح‌های ورزشی استان مرکزی است که در حال حاضر آماده بهره برداری هستند.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی زمین چمن خنداب، زمین چمن مصنوعی داودآباد، زمین مینی فوتبال در روستای رباط میل اراک، بازرجان تفرش، امیرآباد فراهان و لوزدر شازند نیز پایان یافته و در دهه مبارک فجر آغاز می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: منابع مالی هزینه شده برای این طرح‌ها حدود ۲۰۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات ملی و استانی برآورد شده است.

وی تاکید کرد: طرح سالن ورزشی یکهزار نفری یادگار امام با حضور وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر در دهه فرخنده فجر بهره برداری می‌شود.

انتهای پیام / ج

سخنان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی در باره طرح‌های ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.