مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان جهرم گفت: همزمان با هفته بسیج سه طرح فرهنگی - قرآنی و اشتغالزایی در جهرم به بهره برداری رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ دوم پاسدار نورزاد مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان جهرم بیان کرد: مرکز فرهنگی قرآنی شهید همت الله مُسترشِد در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و زیربنای ۲۰۰ متر مربع، با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی سپاه در محله طرح کرامت شهید سحرخیز، به بهره‌برداری رسید.

او هدف از ساخت این بنا را ترویج فرهنگ قرآنی و مکانی برای برگزاری رویداد‌های فرهنگی آن محله برشمرد و تصریح کرد: زمین این طرح از سوی خانواده شهید مُسترشِد اهداء شده است که این طرح در فاز دوم نیز توسعه می‌یابد.

سرهنگ نورزاد با اشاره به دومین طرح فرهنگی ساخت ساختمان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن (ع) ادامه داد: این پایگاه مقاومت با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی سپاه در محله اسلام آباد جهرم با بنایی در حدود ۴۰ متر مربع ساخته شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان جهرم افزود: به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، مرکز تولید پوشاک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون ریال از محل اعتبارات اشتغالزایی سپاه در مجتمع امام امیرالمومنین (ع) سپاه جهرم، با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

او اضافه کرد: در این طرح   برای ٧ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار