مدیر جامعة‌القرآن الکریم خدابنده گفت: مبیناعزیزی دختر ۷ ساله خدابنده‌ای از طریق آموزش مجازی حافظ کل قرآن کریم شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی مدیر جامعة‌القرآن الکریم خدابنده گفت:مبینا عزیزی دختر ۷ ساله از جامعه القرآن الکریم خدابنده در مدت کمتر از۲ سال به صورت آموزش مجازی و نیمه‌ حضوری حافظ کل قرآن شد.

او افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا مبینا عزیزی سومین حافظ کل قرآنی است که در فضای مجازی و آموزش آنلاین و تلفنی توانست حافظ کل قرآن شود.

مدیر جامعة‌القرآن الکریم خدابنده ادامه داد: پیش از این هم محیا فیروزی و ملینا شریفیان با آموزش مجازی و حفظ تلفنی موفق به حفظ کل قرآن شدند.

محمدی گفت: مبینا از سن ۳ و نیم سالگی وارد کلاس‌های آموزشی جامعه‌القرآن الکریم خدابنده شد، دوره‌های آموزشی آیات و احادیث و حفظ موضوعی به روش اشاره و روخوانی و روانخوانی را در این مرکز سپری کرد و بعد وارد مرحله حفظ قرآن شد که به لطف خدا در مدت کمتر از ۲ سال توانست حافظ کل قرآن کریم شود.

مدیر جامعة‌القرآن الکریم خدابنده ادامه داد: جامعه القرآن الکریم خدابنده در مدت ۱۶ سال فعالیت درخشان توانسته نزدیک به۵۰ نفر حافظ کل قرآن کریم تربیت کند و تلاش خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ در کشور ادامه می‌دهد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.