مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت گفت: بیشترین شکایات بر اساس نوع تخلف به ترتیب مربوط به گران فروشی، کم فروشی، تقلب و عدم درج قیمت است.

به گزارش سازمان حمایت، مجتبی سجادی مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت گفت: از ابتدای سال تا پایان مهرماه امسال ۱۲۱ هزار و ۸۷۰ فقره گزارش و شکایت مردمی در خصوص کالا و خدمات از طریق ستاد خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها دریافت شده است.

سجادی گفت: از مجموع شکایات رسیدگی شده ۴ هزار و ۷۵۳ فقره منجر به تنظیم برگ گزارش بازرسی، ۶ هزار و ۳۳۱ فقره منجر به عدم احراز تخلف و ۴ هزار و ۴۶۳ فقره به علت انجام کار کارشناسی در حال پیگیری است.


بیشتر بخوانید 


وی با اعلام این که از این تعداد شکایات ۱۳ هزار و ۵۳۴ فقره مربوط به کالا بوده است، گفت: ۲ هزار و ۱۳ فقره شکایت نیز مربوط به خدمات بوده است.

این مقام مسئول گفت: در همین مدت، بیشترین شکایت دریافت شده در بخش کالا مربوط به انواع نان، سبزیجات و گوشت مرغ و در بخش خدمات مربوط به نرخ تعمیر خودرو‌های سبک و رستوران‌های غذاخوری است. بیشترین شکایات بر اساس نوع تخلف به ترتیب مربوط به گران فروشی، کم فروشی، تقلب و عدم درج قیمت است. در ارتباط با نحوه دریافت شکایات در مجموع ۱۰ هزار و ۲۱۶ فقره به صورت تلفنی، ۲ هزار و ۶۹ فقره به صورت حضوری و ۳ هزار و ۲۶۲ فقره به صورت کتبی بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار