یک مقام مسئول گفت: طبق توافق دو طرف در هفته باید ۲۰۰ پرواز به ترکیه صورت گیرد و  قیمت بلیت‌های این مسیر هم براساس ریالی حساب می‌شود، اما قیمت هتل و سایر موارد برحسب دلار صورت می‌گیرد.

حرمت الله رفیعی رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مسافرانی که از کشورهای دیگر وارد ایران می شوند علاوه بر داشتن کارت واکسن باید تست منفی PCR ساعت قبل از پرواز داشته باشند.

رفیعی گفت: مرز هوایی تمامی شهر‌های استانبول و آنتالیا باز بوده و بسیاری از مسافرانی که به این کشور سفر می‌کنند از طریق تور ترکیه بوده است. بیش از یک سال است که ترکیه مرز هوایی خود را برای گردشگری باز گذاشته است.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری از طبق توافق دو کشور برای انجام ۱۰۰ پرواز در هفته توسط ایرلاین خارجی و ۱۰۰ پرواز توسط  ایرلاین های داخلی خبر داد. در حال حاضر تعدادی از آژانس‌های مسافرتی به دلیل شیوع ویروس کرونا و نبود مسافر بیش از ۱۰ میلیارد تومان زیان دیده اند و کسی در این بخش جوابگوی زیان آن‌ها نبوده است.

طبق گفته این مقام مسئول قیمت بلیت‌های مسیر ایران_ترکیه ریالی محاسبه می‌شود، اما قیمت هتل و سایر موارد برحسب دلار صورت می‌گیرد.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار