کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی طی دو روز آینده جوی پایدار، همراه با بارش پراکنده را شاهد خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا عنایتی کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز چهارشنبه تا فردا بعد از ظهر، جو استان پایدار است و از فردا بعد از ظهر علاوه بر شدت وزش باد همراه با گرد و خاک در نواحی بادخیز به ویژه در نواحی شرقی و جنوب شرقی، وقوع بارش‌های پراکنده در نواحی شمالی دور از انتظار نیست.

او افزود:طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با صفر و تایباد با ۲۴ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان بوده اند و بیشترین سرعت وزش باد با ۲۹ کیلومتر در ساعت از بردسکن گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در این مدت دمای هوای شهر مشهد بین پنج تا ۲۰ درجه سانتیگراد در نوسان بود که پیش بینی می‌شود امروز و امشب بین پنج تا ۱۹ درجه سانتیگراد در نوسان باشد.

عنایتی بیان کرد: از بعد از ظهر فردا تا روز جمعه ناپایداری و بارش‌های پراکنده استان را فرا می‌گیرد و روز جمعه دمای هوای استان بین ۶ تا هشت درجه کاهش می‌یابد.

او تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های تربت حیدریه، درگز و کلات بارندگی رخ داده است که بیشترین میزان آن سه دهم میلیمتر در درگز بوده است.

انتهای پیام//ف. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.