نظام‌دوست گفت: با ابطال مزایده زمین‌ها و املاک واقع در کوی مدرس، زرگان و نخلستان اهواز به زودی اسناد ملکی به ساکنان تحویل داده می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی اصغر نظام‌دوست، رئیس جمع آوری و فروش املاک تملیکی خوزستان گفت: در اهواز زمین‌ها و پلاک‌های ثبتی وجود دارند که به موجب دستور قضایی به منظور تعیین تکلیف در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفته اند.

او افزود: طی یک سال اخیر با همکاری دادستانی، رئیس دادگستری خوزستان، معتمدین و گروه‌های جهادی، مجموعه حقوقی سازمان اموال تملیکی پیگیری‌هایی برای ایجاب موضوع املاک و زمین‌های فاقد سند در مناطق کوی مدرس، زرگان و نخلستان در اهواز به نفع ساکنان این مناطق و حفظ حقوق آن‌ها جلسات متعددی برگزار شد.

نظام دوست به ابطال مزایده زمین‌ها و املاک در مناطق مذکور به نفع مردم و با مصوبه شورای تامین اشاره و بیان کرد: املاک در این مناطق با کمک دستگاه‌های اجرایی مذکور، اداره ثبت اسناد و املاک و شهرداری موظف به صدور سند و تحویل آن‌ها به مالکان این املاک شدند.

رئیس جمع آوری و فروش املاک تملیکی خوزستان اظهار داشت: بر اساس آخرین جلسه ای که در این خصوص برگزار شد، منجر به انجام اقداماتی به منظور تایید نقشه در منطقه کوی مدرس شد و به اهالی این منطقه اطمینان می‌دهیم که اسناد تنظیم و پس از صدور به آن‌ها تحویل داده می‌شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۳۲ مورد پلاک ثبت نشده در اهواز وجود دارد که در مورد آن مردم سکونت دارند، تصریح کرد: دعوی شریک مشاعی براساس اسناد در دادگاه فعال است و پس از نتیجه گیری بر اساس روش بکارگیری شده در کوی مدرس مشکل رفع خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.