صادقی از ساخت ۶ باب کتابخانه عمومی در استان زنجان خبر داد و گفت:با تکمیل این تعداد کتابخانه شمار کتابخانه‌های استان زنجان به ۱۰۶ باب خواهد رسید

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صادقی سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در آئین بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار گفت: کتابخانه‌های استان زنجان در ایام کرونا فعالیت خود را تعطیل نکردند.

او با بیان اینکه در ایام تعطیلی کتابخانه در حوزه عمرانی و بهسازی فضای کتابخانه‌ها فعالیت‌های خوبی انجام شد، افزود: ۳۶ باب از کتابخانه‌های عمومی زنجان در روستا‌ها واقع هستند و ۳کتابخانه سیار هم به مناطق روستایی در استان زنجان خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

صادقی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد منابع کتابخانه‌های عمومی زنجان، یک میلیون و ۴۴۵ هزار نسخه کتاب است، ادامه داد: ۶ باب کتابخانه عمومی نیز در استان زنجان در دست احداث است.

او بابیان اینکه با تکمیل این تعداد کتابخانه شمار کتابخانه‌های استان زنجان به ۱۰۶ باب خواهد رسید، افزود: در دوران شیوع کرونا خدمات رسانی کتابخانه‌ها در بستر فضای مجازی انجام گرفت.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: در ۲۰ ماه گذشته ۱۱ هزار برنامه فرهنگی توسط کتابخانه‌های استان زنجان در فضای مجازی برگزار شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.