۹۸ درصد دانش‌آموزان استان کرمانشاه دُز اول واکسن کرونا را تزریق و نزدیک به ۶۷ درصد هم در حال تزریق نوبت دوم واکسن هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مجید یزدان‌پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت: روز گذشته براساس تصمیم ستاد ملی کرونا دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول استان همزمان با سراسر کشور شرایط ورود به مدرسه را به صورت حضوری داشتند.

او با اشاره به استقبال خوب اولیا و دانش‌آموزان از بازگشایی حضوری مدارس، گفت: کارگروه‌های نظارتی اداره کل آموزش و پرورش استان تمامی مسائل بهداشتی، آموزشی، گروه‌بندی و شورای مدارس که با نظارت والدین است، رصد می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: با اختیار و هماهنگی اولیا دانش‌آموز و شورای مدرسه، دانش‌آموزان به گروه‌های ۱۰ و ۱۵ نفره در ساعت‌های ۴۵ دقیقه‌ای تقسیم شده‌اند که استقبال خوب بود و دانش‌آموزان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدرسه حضور دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اشاره‌ای به روند واکسیناسیون دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال استان داشت و افزود: ۹۸ درصد دانش‌آموزان استان دُز اول را تزریق و نزدیک به ۶۷ درصد هم در حال تزریق نوبت دوم واکسن هستند.

او بیان داشت: تمامی شرایط به سمتی پیش می‌رود که آهسته و پیوسته به سمت آموزش حضوری برود، اما همچنان آموزش از طریق شبکه دانش‌آموزی شاد برای آن دسته از دانش‌آموزان که هنوز امکان حضور در مدرسه را ندارند، برقرار است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.