فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری ۲ سارق منزل با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در منطقه شاهین ویلای این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی قاسم پور، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های مسکونی در منطقه شاهین ویلای کرج، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: ماموران در تحقیقات اولیه خود با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی- پلیسی موفق به شناسایی خودرو سارقان شده و با تحت تعقیب قرار دادن آن موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شدند.

قاسم پور افزود: در ادامه ماموران پس از چندین روز رصد تحرکات متهمان، در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه ۲ سارق را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

او با بیان این که در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد، افزود: در تحقیقات تکمیلی متهمان که چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش روی خودشان نمی‌دیدند لب به اعتراف گشوده و به ۲۰ فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در منطقه شاهین ویلا اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی معرفی شدند،گفت: با اقدامات انجام شده تاکنون ۹ نفر از مالباختگان پرونده شناسایی شده اند.

انتهای پیام/ ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.