دستگیری عاملان سرقت‌های سریالی نظرآباد

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان سریالی منازل در شهر‌های مختلف که اقدام به ۴۰ فقره سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس اگاهی البرز گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی در سطح شهرستان نظرآباد به شیوه و شگرد توپی زنی، دیلم زنی و تخریب گاوصندوق، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی نظرآباد قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات محلی و بررسی محل‌های وقوع سرقت در نهایت مطلع شدند که سرقت‌ها توسط ۴ نفر که به صورت باندی فعالیت می‌کنند انجام شده که در بررسی‌های تکمیلی پاتوق سارقان در غرب استان تهران شناسایی شد و با دریافت نیابت قضایی در قالب چند تیم عملیاتی متهمان را دستگیر کردند و در بازرسی از منزل آن‌ها تعدادزیادی اموال مسروقه شامل لوازم برقی، ظروف برنزی، طلا، گوشی تلفن همراه و فرش و نقره کشف و ۳ دستگاه خودرو پژو ۲۰۷، پژو ۴۰۵ و پژو پارس که در سرقت‌ها از آن‌ها استفاده می‌شد توقیف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت از منزل با شیوه و شگرد توپی زنی، دیلم زنی و تخریب گاوصندوق در شهرستان‌های نظرآباد، ساوجبلاغ، آبیک، قزوین، شهر قدس، تهران، شهریار و تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که بر اساس برآورد اولیه کارشناسان ارزش تقریبی اموال کشف شده بیش از ۸۵ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: تا کنون ۳۲ نفر از مال باختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.