رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سرقت از منزل با اعتراف به ۸ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل شهروندان در منطقه حصارک شهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که سارقان در یک گروه ۴ نفره ابتدا منازل خالی از سکنه را شناسایی کرده و در نیمه‌های شب به وسیله یک دستگاه پیکان وانت به محل مورد نظر رفته و تمام وسایل خانه را به سرقت می‌بردند.

سرهنگ نادر بیگی گفت: بلافاصله تحقیقات کارآگاهان در زمینه شناسایی سارقان آغاز و با تلاش چندین روزه و بهره گیری از اقدامات اطلاعاتی- پلیسی، هویت متهمان شناسایی و نامبردگان تحت نظر قرار گرفتند.

او افزود: در ادامه کارآگاهان هر ۴ سارق را که در حال برنامه ریزی برای انجام یک سرقت جدید بودند دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اعتراف متهمان به ۸ فقره سرقت از منازل شهروندان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند.

رئیس پلیس آگاهی البرز در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و تحول نامبردگان به مراجع قضایی افزود: تجهیز منازل به دوربین مدار بسته و قفل‌های ضد سرقت از مواردی است که می‌تواند در پیشگیری از سرقت منزل دارای اهمیت باشد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.