نماینده مردم فومن در مجلس گفت: پل ورودی این شهر حدود ۱۷ سال به دلیل تعلل و غفلت دولت‌ها غیرفعال مانده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، خلیل بهروزی‌فر، نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: پل ورودی شهر فومن یک پروژه ملی است که حدود ۱۷ سال به دلیل تعلل و غفلت دولت‌ها غیرفعال مانده است.

او با بیان اینکه این پل مسیر ورودی ماسوله، دومین شهر توریستی دنیا است، افزود: برای فعال‌سازی و پیگیری این پروژه ۳ جلسه با وزیر جدید داشته ایم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس اظهار داشت: ۴ پل بین روستایی در منطقه داریم که هر کدام آن‌ها مشکلاتی دارد.

بهروزی‌فر با بیان اینکه یکی از آن‌ها مربوط به منطقه توریستی قلعه رودخان است، ادامه داد: این پل‌ها در جریان سیل سال ۹۷ تخریب شده و پیشرفت بازسازی آن‌ها بسیار پایین است.

او تأکید کرد: مردم روستا‌های دو طرف پل به دلیل سختی رفت و آمد تحت فشار قرار دارند که در حال پیگیری برای حل مشکل آن هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به مشکلات شهرستان شفت گفت: در منطقه شفت نیز ۲ پل وجود دارد که با پیگیری‌های انجام شده روند بازسازی آن فعال شده و با کمی اعتبار بیشتر به پایان می‌رسد.

بهروزی فر همچنین همچنین با اشاره به زهکشی فاضلاب در شفت افزود: متأسفانه تا پیش از این، فاضلاب رودخانه‌ها و شهری به یک سمت شهر منتقل می‌شد که با اعتباری که دریافت کردیم، شهرداری شفت توانست با لوله گذاری، این مشکل را برطرف کند.

او تصریح کرد: منطقه‌ای در این شهرستان است که گلاب گیری از چند سال پیش در آن آغاز شده و توسعه خوبی یافته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسف شادروی
۰۷:۱۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
من به عنوان یک همشهری که 22سال است خارج از شهرستان فومن مشغول به کار هستم هر وقت برای مسافرت به فومن می ایم واقا قبطه می خورم به حال احوال شهر فومن درسته که اختیارات نماینده و سایر مسعولین محدود میباشد ولی خواهش میکنم از مسعولین دهیارها شوراهای شهر وسایر به شهر فومن تعصب به خرج دهند تا امثال ماکه خارج از شهر فومن مشغول کار هستیم عشق بورزیم