طرح انتظامی- ترافیکی ویژه زمستان ۱۴۰۰ با حضور فرمانده انتظامی استان فارس و مسئولان سایر دستگاه‌های مربوطه در شیراز آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در این مراسم که در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز برگزار شد، اظهار داشت: همه مسئولان و دست اندرکاران حوزه ترافیک، برنامه ریزی‌های لازم برای پیشگیری از آسیب‌ها و حوادث رانندگی در جاده‌های استان را انجام داده اند.

او ادامه داد: طرح انتظامی – ترافیکی ویژه زمستان ۱۴۰۰ با همکاری و مشارکت پلیس و سایر دستگاه‌های مرتبط از جمله راهداری، هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی از امروز یکم آذر ماه آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: همچنین در اجرای این طرح، روزانه بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه و راهور در جاده‌ها حضور دارند و تردد‌های جاده‌ای را کنترل می‌کنند.

سردار حبیبی افزود: با همت و تلاش همه مسئولان و اجرای این طرح، امیدواریم که شاهد کاهش تلفات و حوادث رانندگی باشیم و بتوانیم خدمات مضاعفی به مردم ارائه دهیم.

او با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی در حوزه راهنمایی و رانندگی، افزود: بیش از ۵۰ درصد از آسیب‌های رانندگی به دلیل نداشتن فرهنگ رانندگی به وقوع می‌پیوندد که در راستای افزایش این فرهنگ همه باید به سهم خود تلاش کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار