معاون فرهنگی و اموردانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از درخشش آثار پنج دانشجوی این دانشگاه در یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام طهماسبیان معاون فرهنگی و اموردانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: آثار پنج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در بخش‌ها و رشته‌های مختلف موضوع آزاد یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ پذیرفته شد.

او افزود: بر این اساس، در بخش ادبی دانشجویان کامیار خاکی با اثر "غواصی" و محمد قربانی اقبلاغی با اثر "لبه" در رشته داستان کوتاه در این جشنواره خوش درخشیدند.

طهماسبیان ادامه داد: همچنین دانشجویان علی شریفی با اثر " دهان زنگ زده " و امیر علی خواصی با مجموعه آثار "اسطوره، مستقیم، اون روز" به ترتیب در رشته‌های شعر نو و ترانه جشنواره سیمرغ پذیرفته شدند.

او خاطرنشان کرد: در بخش هنر‌های تجسمی نیز حسین علوی با اثر "عدم تعادل جمعیت" در رشته پوستر از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ حائز مقام برتر شد.

او با بیان اینکه این دانشجویان مقام‌های اول تا پنجم جشنواره را کسب کرده اند افزود: در اختتامیه این جشنواره که طی دو مرحله در مشهد مقدس و تهران برگزار می‌شود، مقام‌های هر فرد مشخص خواهد شد.


بیشتر بخوانید


گفتنی است؛ امسال یازدهمین جشنواره بین‌المللی «سیمرغ» با شعار «هرخانه یک پایگاه سلامت» در پنج بخش تئاتر، فیلم، ادبی، هنر‌های تجسمی و موسیقی برگزار شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار